ماست
از درون آن (زنبور عسل) نوشیدنی هایی با رنگ های مختلف خارج کردیم که در آن شفا برای مردم است به تحقیق در آن نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند سوره نحل آیه 69 تمام مطالب این وبلاگ از سخنرانی های دکتران روازاده . خدادادی . خیر اندیش توسط مهندس مصطفی مسگریان جمع آوری شده است که من تصمیم گرفتم این مطالب رو در دسترس عموم بگذارم مدیر وبلاگ: رضا دارابی

به نظر شما سطح وبلاگ در چه حد است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طب سنتی و آدرس tebdava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 351
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 351
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 236896
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 352
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 351
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 351
بازدید ماه : 364
بازدید سال : 2493
بازدید کلی : 236896
ماست

 

     خوردن زياد ماست پوکي استخوان ايجاد مي کند چون يک چهارم ماست اسيد لاکتيک است . خوردن ماست يبوست ايجاد مي کند . ناراحتي هاي اعصاب و روان ايجاد مي کند چون طبع آن سرد است . بچه هايي که طبع سرد دارند اگر شب ماست بخورند شب ادراري مي گيرند . کسي طبع سرد دارد اگر ماست زياد بخورد دچار سرع و تومور مغزي      مي شود . و اگر به سرعي ها ماست بدهيد به هيچ وجه خوب نمي شوند . کساني که ماست زياد مي خورند ناراحتي استخواني هم زياد دارند چون طبع استخوان سرد است و ماست هم طبع سرد دارد . ماست باعث يبوست مي شود و سم پتو مائين در روده ايجاد مي کند و باعث اختلالات عصبي و بوي بد دهان مي شود وساييدگي استخوان ايجاد مي کند . PH ماست زير 6 است و ايجاد خون اسيدي مي کنند. خون انسان بايد PH آن بالاي 7.2 باشد . اگر PH خون پايين بيايد به انسان حالت اغماء دست مي دهد . با خوردن ماست PH خون پايين آمده و باعث خواب آلودگي مي شود و حالت نيمه فلج به مغز دست مي دهد روي اعصاب مرکزي که شامل مغز ، مخچه ، بصرالنخاع و رشته هاي عصبي اثر  مي گذارد و اثر آن 2 تا 3 روز باقي مي ماند .  يکي از کارهاي مهم کليه اين است که PH خون را به حالت عادي در آورد و دو تا سه روز طول مي کشد .
     در کبد يک آنزيم وجود دارد که LDH نام دارد . اگر آن بالا باشد ، ترس ، اضطراب ، خودخوري بر انسان غلبه     مي کند و انسان نا اميد مي شود . اين آنزيم اگر به مرز 500 برسد ديگر طبيب انسان را جواب مي کند .
     لاکتيک دي هيدروژنه آنزيمي است که در کبد است . اسيد لاکتيک در ماست فراوان است . در بدن انسان دو نوع باکتري است ؛1 – باکتري هاي هوازي که بر اثر سوخت و ساز خود اسيد لاکتيک توليد مي کند 2- باکتري هاي         بي هوازي که بر اثر سوخت و ساز اسيد اوريک به جا مي گذارد . اسيد اوريک در بدن نباشد کبد اصلا کار نمي کند . اگر هم زياد باشد باعث ناراحتي هاي مفصلي مي شويم . هر دونوع باکتري براي بدن مفيد است ولي به مقدارخيلي کم.
     وقتي ماست مي خوريم اسيد لاکتيک بالا مي رود ؛ روي کبد اثر گذاشته و آنزيم ها بالا مي رود و باعث اين عوارض مي شود و انسان خواب آلوده مي شود .
     از ديگر مضرات ماست عرق کردن دست و پا ، موخره ، افسردگي ، ناراحتي عصبي و عصبانيت زياد است . ماست سيستم ايمني بدن را ضعيف مي کند . خارهاي استخواني ايجاد مي کند و معمولا در پاشنه ها و دنبالچه خار ايجاد      مي کند . قره قروت که از آب ماست گرفته مي شود بدترين ماده براي ساييدگي استخوان و بدترين عامل براي درد رحم و دوران پريود است .
     البته ماستي که در قديم از شيره سفيد رنگ درخت انجير درست مي کردند فقط سردي بوده با آن بايد چيز گرمي   مي خوردند و PH خون پايين مي آيد و مشکلات ديگر را که ذکر کرديم نداشت .



تعداد بازدید از این مطلب: 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود