از درون آن (زنبور عسل) نوشیدنی هایی با رنگ های مختلف خارج کردیم که در آن شفا برای مردم است به تحقیق در آن نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند سوره نحل آیه 69 تمام مطالب این وبلاگ از سخنرانی های دکتران روازاده . خدادادی . خیر اندیش توسط مهندس مصطفی مسگریان جمع آوری شده است که من تصمیم گرفتم این مطالب رو در دسترس عموم بگذارم مدیر وبلاگ: رضا دارابی

به نظر شما سطح وبلاگ در چه حد است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طب سنتی و آدرس tebdava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 118
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 236663
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 352
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 118
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 131
بازدید سال : 2260
بازدید کلی : 236663
تاثير رواني رنگ ها


     رنگهاي گرم شامل قرمز ، نارنجي ، زرد و رنگ هاي سرد آبي و بنفش است و هر رنگي به هر دسته نزديک بود گرم يا سرد مي شود .    
      خصوصيات رنگ قرمز : رنگ قرمز تسکين دهنده بيماريهاي پوستي است . بچه هايي که سرخک و مخملک   مي گيرند مي گويند لباس قرمز بپوشيد . بچه که رنگ قرمز را ديد تحريک مي شود وجريان خون سريع شده و سيستم ايمني بدن تقويت مي شود . رنگ قرمز تحريک کننده جنسي هم هست و مردهايي که مشکل جنسي دارند خانم هايشان سعي کنند لباس خواب قرمز شفاف بپوشند . متابوليسم بدن را بالا مي برد و کساني که اشتها ندارند لباس قرمز بپوشند و سعي کنند از سفره قرمز استفاده کنند .  اگر خانمها مشکل جنسي دارند لباس بنفش بپوشند و سبزي شاهي را استفاده کنند و يا تخم شاهي را درعسل مخلوط کرده و روزي يکي يا دو قاشق بخورند . گرم کننده بدن است چون گردش خون سريع مي شود . احساسات را تحريک مي کند کساني که عصبي هستند رنگ قرمز نپوشند . فعال کننده است و بخصوص عصب سمپاتيک را فعال مي کند . در مواد غذايي هم تاثير دارد و هر چيزي که در رنگ قرمز تخمير شود حالت اسيدي آن کم مي شود . کشش را زياد مي کند براي اين است که سيگار وينستون که پاکت آن قرمز است از همه پر فروش تر است .
     رنگ آبي : کساني که احساس کسالت مي کنند و هميشه احساس مي کنند بدنشان درد مي کنند از رنگ آبي آسماني استفاده کنند چون درد شکن و تسکين دهنده است. براي دردهاي عصبي هم خيلي خوب است چون روي فرکانس چشم تاثير گذاشته و روي مغز واعصاب نيز تاثير گذاشته و باعث احساس آرامش مي شود . کساني که وسواس دارند از رنگ آبي استفاده کنند مثلا پرده آبي استفاده کنند .روزي چند ليوان آب سيب و ليموترش استفاده کنند و شير بادام بخورند . کنترل هيجان زياد هم آبي خوب است . کساني هم که زياد تب مي کنند از رنگ آبي استفاده کنند . براي بي خوابي هم خوب است و اگر چراغ خواب استفاده مي کنند از نور آبي استفاده کنند . حالت سرد کننده و خنک کنندگي دارد و کساني که بدنشان سرد است آبي استفاده نکنند ؛ قرمز استفاده کنند . کشش را کم مي کند براي اين است که چشم زخم را خنثي مي کند . براي افراد فشار خون رنگ آبي خيلي خوب است . در دريا انسان احساس آرامش     مي کند چون هم دريا آبي است و هم آسمان . رنگ آبي تعديل کننده تنفس تند و سريع است . آرامش دروني رنگ آبي ايجاد مي کند . اگر مي خواهيد کارها را جدي انجام دهيد از آبي استفاده کنيد چون يک رنگ جدي است . کساني که بدنشان ترشحات و زخم چرکي دارد اين رنگ را استفاده کنند . در معالجه سرطان موثر است . نور آبي استفاده کنيد مگس نزديک شما نمي شود . پشه ها جذب نور آبي مي شوند و پشه کش ها معمولا نور آبي دارند . براي درس خواندن محيط آبي خوب است .
     رنگ زرد :  گرم کننده است و رنگ خوشرويي و نشاط و خوشحالي است . شادي بخش و مسرت آور است . رنگ زرد يک حالت عرفاني به انسان مي دهد . ايده آل و فيلسوفانه است . تحريک کننده فکر است و بعضي حالت هاي عصبي را کم مي کند . الکل در اين رنگ به خوبي و باکيفيت خوب بدست مي آيد .
     رنگ سبز: بهترين درمان براي بيماران روحي و رواني رنگ سبز است . پزشکان در اتاق عمل رنگ سبز مي پوشند تا هم خودشان آرامش پيدا کنند و هم در روحيه يبمار موثر است . آرام بخش است و خستگي اعصاب را از بين مي برد . بهترين و شکيل ترين رنگ براي آقايان است  و افراد صبوري مي شوند. گذشت زمان را حس  نمي کنند و زمان برايشان زود مي گذرد . تحمل پذيري انسان زياد مي شود و دير عصباني مي شوند . خنک کننده است . تعديل کننده نور خورشيد است . فشار خون را کم مي کند . براي بي خوابي موثر است . کساني که ميگرن دارند رنگ سبز بپوشند . رنگ سبز رشد گياه را کم و رنگ زرد زياد مي کند .
     رنگ بنفش: اثر ضعيفي در بيماري هاي عصبي دارد . اثر عجيبي روي قلب و الکترشيميايي بدن دارد و انسان ناراحتي قلبي کمتر مي گيرد . سيستم ايمني را تقويت و مقاومت بدن را بالا مي برد . خانم هايي که ميل جنسي کمي دارند با اين رنگ آن را تقويت کنند . در اين رنگ تخمير خيلي خوب انجام مي شود .
رنگ نارنجي: رنگ نارنجي اگر با سفيد مخلوط شود بسيار خوش رنگ مي شود . اثر حراراتي روي گوارش دارد و آن را تقويت مي کند و سفره را  کساني که بلغمي مزاج هستند نارنجي بيندازند و به هضم غذا نيز کمک مي کند . محرک و تهويج کننده است و اين حالت تحريک به مرور باعث افزايش ضربان قلب مي شود پس سعي کنيد که هر روز استفاده نشود ولي روي فشار خون تاثيري ندارد . اگر خانم ها در خانه لباس نارنجي بپوشند در خانه يک حالت نشاط و خوشحالي ايجاد مي کند .
     رنگ ارغواني : بين آبي و نارنجي است.کساني که کم خوني دارند اين رنگ را استفاده کنند . کساني که مي خواهند لطيف ظريف باشند از اين رنگ استفاده کنند . ابهت و جلال را زياد مي کند . کساني که وسواس هستند ارغواني استفاده نکنند چون خيلي حساس و زود رنج مي شوند . ديگران از ديدنش خوشنود مي شوند . 
     رنگ خرمايي : کم استفاده شود باعث خستگي مي شود ، آرامش دهنده ، محافظ در مقابل بعضي اشعه ها .
     رنگ خاکسري : آرام  ، حساس ، محافظ
     رنگ سياه : رنگ سبکي است ، افسردگي مي آورد ، از نظر شرعي کراهت دارد .
     رنگ سفيد : علامت پاکي و لطافت است . از ديدن اين رنگ انسان احساس نشاط و پاکي مي کند



تعداد بازدید از این مطلب: 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود