غذاهاي مفيد براي استخوان
از درون آن (زنبور عسل) نوشیدنی هایی با رنگ های مختلف خارج کردیم که در آن شفا برای مردم است به تحقیق در آن نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند سوره نحل آیه 69 تمام مطالب این وبلاگ از سخنرانی های دکتران روازاده . خدادادی . خیر اندیش توسط مهندس مصطفی مسگریان جمع آوری شده است که من تصمیم گرفتم این مطالب رو در دسترس عموم بگذارم مدیر وبلاگ: رضا دارابی

به نظر شما سطح وبلاگ در چه حد است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طب سنتی و آدرس tebdava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 302
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 302
بازدید ماه : 315
بازدید کل : 236847
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 352
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 302
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 302
بازدید ماه : 315
بازدید سال : 2444
بازدید کلی : 236847
غذاهاي مفيد براي استخوان


     کلسيم براي استخوان مفيد است ولي بايد با فسفر استفاده شود . در بدن غده اي به نام پاراتيروئيد داريم و ماده اي ترشح مي کند که پاراتيروکسين نام دارد که کارش جذب و دفع کلسيم و فسفر است . کساني که مشکل تيروئيد دارند و آن را بر مي دارند دچار پوکي استخوان مي گردند و هرروز بايد قرص پاراتيروکسين را بخورند .
     بيشترين کلسيم لبنيات در کشک است در100 گرم کشک 74.5گرم آن پروتئين و باقي آن املاح و کلسيم است . ماست بالعکس پوکي استخوان ايجاد مي کند . در کنجد با پوست هم کلسيم زيادي وجود دارد . در بادام و چهار مغز هم کلسيم زياد وجود دارد . پونه نيز کلسيم زيادي دارد .
     اگر از زانو به پايين دچار خستگي و ضعف مي شويد دچار کمبود کلسيم شده ايد . کلم و نور آفتاب نيز کلسيم دارد  . وقتي نور آفتاب به بدن مي خورد يک سري مواد رنگي زير پوست است که با نور آفتاب ترکيب مي شود و ويتامين D تشکيل مي دهد و ويتامين D باعث جذب سريع کلسيم مي شود . نور آفتاب که از شيشه عبور کند ديگر فايده اي ندارد .
     پنير را با گردو شب بخوريد . چون کلسيم بايد با فسفر خورد و غدد پاراتيروئيد هر دو را با هم مي شناسد . اگر صبح زياد پنير خوردي خنگ مي شوي چون براي جذب کلسيم از فسفر مغز بر مي دارد . بدن ما داراي ساعت بيولوژيک است . به محض تاريک شدن هوا از فعاليت باز مي ايستد و شروع به استراحت مي کند . کساني که شب مي خوابند و از چراغ خواب استفاده مي کنند هميشه خسته اند و بدن فرسوده مي شود ؛ پس شب در تاريکي مطلق بخوابيد . يون هاي کلسيم و فسفر موقعه اي جذب مي شوند که بدن در استراحت مطلق باشد تا بتواند کار جذب را انجام دهد . انسان در يک لحظه نمي تواند دو کار انجام دهد پس شب که يک سري از سلول ها خوابند يک سري به کار مشغول مي شوند .
     پس شب پنير ، گردو ، نعناع و پونه را با هم بخوريد . اگر پونه نبود پياز بخوريد . ميوه جات تازه با پوست ، سبزيجات ، و حداقل سه تا سيب بخوريد . پاچه گوسفند که ژلاتين زيادي دارد مصرف شود . زنجبيل نيز گردش خون را سريع مي کند و موادي که در غذا است جايگزين مي شود به شرطي که شخص به خودش فشار نياورد و استراحت کند .
     براي کاهش درد به جاي آمپول رواکسين که آمپول سفيدي رنگي است هفته اي سه بار گوشت تازه گوسفند راسته آن را کباب کنيد با ليموترش و روغن زيتون و سبزي بخوريد .



تعداد بازدید از این مطلب: 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود