فوائد روزه
از درون آن (زنبور عسل) نوشیدنی هایی با رنگ های مختلف خارج کردیم که در آن شفا برای مردم است به تحقیق در آن نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند سوره نحل آیه 69 تمام مطالب این وبلاگ از سخنرانی های دکتران روازاده . خدادادی . خیر اندیش توسط مهندس مصطفی مسگریان جمع آوری شده است که من تصمیم گرفتم این مطالب رو در دسترس عموم بگذارم مدیر وبلاگ: رضا دارابی

به نظر شما سطح وبلاگ در چه حد است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طب سنتی و آدرس tebdava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 249
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 236794
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 352
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 249
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 262
بازدید سال : 2391
بازدید کلی : 236794
فوائد روزه


     روزه تمام دستگاههاي بدن را از خستگي مداوم رها مي کند . عمر را طولاني مي کند . به جسم نشاط تازه مي بخشد . انسان را از کسالت و سستي در مي آورد . از بيماري و درد ها رهايي مي بخشد . چاقي زياد را از بين مي برد . روش منحصر به فردي براي تعويض چربيهاي بدن و کاهش آنهاست . با روزه داري قند خون در کبدمي ريزد و چربي هايي که زير پوست ذخيره شده پروتئين هاي عضلات و غدد و سلول هاي کبدي آزاد مي شود و  بر مصرف و تغذيه مي رسند . چهارپنجم بيماري ها از تخمير غذا در روده ها ناشي مي شود که همه با روزه اصلاح مي شود . بيماري هايي که توسط روزه خوب مي شود : التهاب معده ، التهاب هنجره ، سل ، درد چشم ، زکام مزمن ، درد سينه ، نفخ و ورم ريه ها ، بيماري هاي عصبي ، لرزش اندام ، فلج ، کم خوني ، اضطراب روحي ، ضعف عمومي بدن ، بيکاري کبد ، مالاريا ، اعتياد.
     يک دکتر آمريکايي مي گويد : هر شخص بيمار بايد در سال مدتي از غذا پرهيز کند چون مادامي که غذا به تن      مي رسد ميکروب ها در حال رشدند ولي هنگامي که از غذا پرهيز شود ميکروب ها رو به ضعف مي روند .
     امروزه ثابت شده علت بسياري از بيماري ها پرخوري و عدم رعايت بهداشت تغذيه است . پيامبر (ص) مي فرمايد : معده خانه همه درد هاست و پرهيز بهترين داروهاست و در جاي ديگر مي فرمايد : امساک و کم خوردن در راس کل درمان هاست .



تعداد بازدید از این مطلب: 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود