مضرات نوشابه گازدار
از درون آن (زنبور عسل) نوشیدنی هایی با رنگ های مختلف خارج کردیم که در آن شفا برای مردم است به تحقیق در آن نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند سوره نحل آیه 69 تمام مطالب این وبلاگ از سخنرانی های دکتران روازاده . خدادادی . خیر اندیش توسط مهندس مصطفی مسگریان جمع آوری شده است که من تصمیم گرفتم این مطالب رو در دسترس عموم بگذارم مدیر وبلاگ: رضا دارابی

به نظر شما سطح وبلاگ در چه حد است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طب سنتی و آدرس tebdava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 374
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 374
بازدید ماه : 387
بازدید کل : 236919
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 352
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 374
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 374
بازدید ماه : 387
بازدید سال : 2516
بازدید کلی : 236919
مضرات نوشابه گازدار


     گاز اکسيژن و CO2 با هم در بدن متعادلند . وقتي که مقدارگاز CO2 در بدن بالا مي رود مقدار اکسيژن در بدن پايين مي آيد . در اين حالت بدن گول مي خورد. دستور مي دهد که کلسيم در سطح روده جذب نشود چون وقتي مقدار گاز CO2 مقدارش در بدن بالا مي رود به سه نقطه از بدن حمله مي کند عضلات ، مغز و استخوان . به سراغ آنها رفته و کلسيم را از آنها مي کند و در خون رها مي کند و فرد به پوکي استخوان ، کمبود حافظه و ضعف عضلات مبتلا مي شود و از طرفي در روده کلسيم را جذب نمي کند و هر چقدر داروي کلسيم بخوريم دفع مي شود .
     از طرفي کلسيم اضافي که در خون از عضلات ، مغز و استخوان گرفته شده بايد توسط کليه ها دفع شود و تجمع کلسيم در روده باعث سنگ کليه مي شود و ما به غلط اين را کليه سنگ ساز مي ناميم .
     يک ماده افزودني به نام بنزوات سديم که از مواد آروماتيک يا حلقوي است بسيار سمي و سرطان زا است وارد نوشابه مي کنند تا بتواند گاز CO2 را در خود نگه دارد .  ماده ديگر نوشابه قندهاي راست گرا است که ميکروب ها و باکتري ها از آن براي رشد خود استفاده مي کنند . در نوشابه سياه شکر را مي سوزانند تا کارامل درست کنند و به شکلات و نوشابه مي زنند و دريچه اول معده از کار مي افتد



تعداد بازدید از این مطلب: 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود