نمک
از درون آن (زنبور عسل) نوشیدنی هایی با رنگ های مختلف خارج کردیم که در آن شفا برای مردم است به تحقیق در آن نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند سوره نحل آیه 69 تمام مطالب این وبلاگ از سخنرانی های دکتران روازاده . خدادادی . خیر اندیش توسط مهندس مصطفی مسگریان جمع آوری شده است که من تصمیم گرفتم این مطالب رو در دسترس عموم بگذارم مدیر وبلاگ: رضا دارابی

به نظر شما سطح وبلاگ در چه حد است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طب سنتی و آدرس tebdava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 236643
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 352
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 98
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 111
بازدید سال : 2240
بازدید کلی : 236643
نمک


     در دوران قديم براي خوب کردن درد سينوزيت سنگ نمک را مقداري داغ مي کردند طوري که پوست را نسوزاند و بالاي محل درد مي گذاشتند و درد خوب مي شد . نمک را به عنوان نرم کننده لباس و جلوگيري از اينکه لباس پرز بگيرد مي توان استفاده کرد . نمک را براي ضد عفوني کردن گلو مي توان آب نمک را قلقله کرد .
       نمک درياچه اروميه با کف دريا ، پوست تخم مرغ (کلسيم) کوبيده شده يک بار در روز و يک بار در شب روي دندان ها به جاي خمير دندان استفاده کنند .
      پتاسيم ، منزيم در نمک دريا است ولي در نمک معمولي نيست . پتاسيم کمک مي کند غذا وارد سلول هاي بدن ما شود و مواد زائد از سلول ها دفع شود انتقال پيام عصبي از يک سلول به سلول ديگر برود . انتقال پيام عصبي از يک سلول به سلول ديگر توسط پتاسيم صورت مي گيرد . پتاسيم با کمک سديم تعدل اسيدي و بازي را در بدن برقرار      مي سازند که در رفتار هاي اجتماعي و عصبي شدن بسيار مهم است .
     پتاسيم با همکاري فسفر اکيسژن را به راحتي به مغز مي رساندپتاسيم با همکاري رابطه عصب ماهيچه ها را تنظيم  مي کند که ماهيچه سفت شود يا سفت نشود . کمبود حاد پتاسيم باعث مي شود که سکته مغزي صورت گيرد و مشکلات کليوي بوجود مي آيد ، ناباروري بوجود مي آيد ، ضعف عمومي پيش مي آيد ، فشار خون بالا مي رود . کمبود پتاسيم باعث مي شود بدن سديم را بالا ببرد.
     منيزيم 483 PPM در نمک درياچه اروميه وجود دارد ولي در نمک هاي بازار صفر است . کمبود کلسيم باعث بيماري آسم ، بي اشتهايي ، سردرد هاي ميگرني ، کندي رشد ، تغييرات در نوار قلب ، مشکلات ماهيچه اي عصبي ، تشنج ، افسردگي ، ضعف عضلاني ، چوب شدن ماهيچه ها ، رعشه ، سرگيجه و امثال اين ها است . اين ماده در تخم کدو ، کنجد ، گندم وجوي با سبوس است .
     حضزت علي (ع) مي فرمايد : اگر سر سفره اي نمک وجود نداشته باشد ، ملائکه در آن حاضر نمي شوند صحت بدن وجود ندارد ، و سفره برکت نخواهد داشت



تعداد بازدید از این مطلب: 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود