ديابت
از درون آن (زنبور عسل) نوشیدنی هایی با رنگ های مختلف خارج کردیم که در آن شفا برای مردم است به تحقیق در آن نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند سوره نحل آیه 69 تمام مطالب این وبلاگ از سخنرانی های دکتران روازاده . خدادادی . خیر اندیش توسط مهندس مصطفی مسگریان جمع آوری شده است که من تصمیم گرفتم این مطالب رو در دسترس عموم بگذارم مدیر وبلاگ: رضا دارابی

به نظر شما سطح وبلاگ در چه حد است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طب سنتی و آدرس tebdava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 252
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 252
بازدید ماه : 265
بازدید کل : 236797
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 352
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 252
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 252
بازدید ماه : 265
بازدید سال : 2394
بازدید کلی : 236797
ديابت

 در خوردن غذا مراعات کنند . در موقع بي هوشي براي اتاق عمل پنج نوع بيماري ايجاد مي شود . 1- مرض قند (ديابت)  2 – فشار خون 3- سکته قلبي 4- سکته مغزي 5- بيماري هاي اعصاب و روان . بايد بلافاصله بعد از عمل در اولين فرصت حجامت کرد تا آن مواد سمي ناشي از بيهوشي از بدن بيرون رود. قندوشکر و قندهاي راست گرا را کلاً نخوريم و خود چاي هم به تنهايي باعث ديابت مي شود. فقط عسل بخوريم چون عسل قند را سريع پايين مي آورد . نمک درياچه اروميه بخوريم . هر قدر هم توت بخورند قند بالا نمي رود.
     در ديابت عصبي هم نبايد عصباني شويد . علت ديابت عصبي اين است که در لوزالمعده انسان سه نوع سلول وجود دارد که در جزاير لانگر هانس (اثني عشر) سه نوع آنزيم يا هورمون ترشح مي کند که سلول بتا هرمون انسولين ، گلوکاگن و سوماتا استاتين است . انسولين براي جذب قند است . گلوکاگن براي اين است که دچار کمبود قند شديم قند را از کبد آزاد مي کند . سوماتا استاتين دو هورمون قبلي را منتشر مي کند . فاصله بين سلول هاي خون تا مويرگ ها 50 ميکرون است . غدد لوزالمعده درون ريز است پس اين سلول ها انسولين را ترشح مي کنند و توسط مويرگ ها جذب  مي شود . وقتي عصباني مي شويد عصب سمپاتيک فعال مي شود و مويرگ ها تنگ مي شوند و غذا به سلول هاي بتا نمي رسد و سلول هاي بتا نيز انسولين توليد نمي کنند . بهترين روش تغيير غذا است . بايد غذاي گياهي مصرف شود . شير بادام صرف شود . ميوه ، سيب ، خيار ، کاهو مرتب مصرف شود . آب نارنج سريع قند را پايين مي آورد و فشار را هم پايين مي آورد و براي ديابت مفيد است . ليمو اماني براي ديابتي ها خوب است و قند را پايين مي آورد . در ديابت بي مزه فرد حدود 20 تا40 ليتر آب مي خورد ، همه املاح بدن از بين مي رود .
     کرکوره (گرد و خاک و چوب آن را بگيريد)50 گرم ، ليمو اماني با پوست و دانه 50 گرم ، بذر شنبليله 100 گرم ، غره باد 50 گرم ، عدس الملک 25 گرم ، گزنه 50 گرم ، دو عدد نارنج خشک با پوست و دانه که آسياب شده است . قبل از هر وعده غذايي يک قاشق مرباخوري توي استکان آب گرم بريزيد حل کنيد و بخوريد . اگر ديديد ضعف سراغ شما آمد انسولين را کم مي کنيد و از اين به بعد نيز روزي دو تا سه واحد انسولين را کم کنيد . کساني که انسولين زياد مي زنند 50 گرم ريشه بابا آدم نيز اضافه کنند . غذاهاي ممنوعه هم نخورند و فقط يک بار در 24 ساعت غذاي پخته بخورند عسل هم روزي سه تا چهار قاشق مرباخوري بخورند



تعداد بازدید از این مطلب: 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود