ظرف ها
از درون آن (زنبور عسل) نوشیدنی هایی با رنگ های مختلف خارج کردیم که در آن شفا برای مردم است به تحقیق در آن نشانه هایی است برای کسانی که می اندیشند سوره نحل آیه 69 تمام مطالب این وبلاگ از سخنرانی های دکتران روازاده . خدادادی . خیر اندیش توسط مهندس مصطفی مسگریان جمع آوری شده است که من تصمیم گرفتم این مطالب رو در دسترس عموم بگذارم مدیر وبلاگ: رضا دارابی

به نظر شما سطح وبلاگ در چه حد است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طب سنتی و آدرس tebdava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 236678
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 352
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 133
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 146
بازدید سال : 2275
بازدید کلی : 236678
ظرف ها


     مس به صورت يون در بدن داخل مي شود ، هر قدر بدن احتياج دارد بر مي دارد و بقيه که اضافي است دفع مي شود و مشکلي هم پيش نمي آيد. اين که قرص آهن به بچه ها مي دهند چون آهن موجود در قرص به صورت ملکول است باعث از بين رفتن کبد مي شود و ملاحظه مي کنيد که بچه هايي هم که قرص و بخصوص قطره آهن  مي خورند دندان هايشان سياه شده و از بين مي رود . هيچ فلزي نبايد به صورت ملکول وارد بدن شود چه آهن و چه مس. ملکول زماني است که وزن داشته باشد ولي يون وزن ندارد . وقتي در دوران قديم نعل اسب يا کفگير آهني را به داخل فسنجان       مي انداختيم هم فسنجان مشکي مي شد و هم از آهن کم نمي شد و تا آخر عمر نيز آهن آنها در جاي خود باقي بود.
     انسان در طول روز ششصد ميليارد يون آهن مس احتياج دارد که بتواند منبع انرژي را که ما به آن ATP   مي گوييم اين بمب انرژي است که هر وقت بدن نياز به انرژي دارد مي شکند ويک فسفر آزاد مي کند و توليد انرژي مي کند . اگر مس به زياد در اختيار بدن قرار نگيرد باعث تنبلي انسان و ضعيف شدن بدن مي شود. در قديم به خاطر اينکه اين مس آزاد شود به صورت رسمي دستور داده بودند که سمنو بايد داخل ظرف مسي درست شود تا مقداريون زيادي داخل سمنو شود و داخل سمنو بادام مي ريختند و چندين برابر مس داخل بادام بود و حکما آن را به عنوان قرص مس به مريض ها مي دادند.آخرين تحقيقات نشان مي دهد که روي و مس (برنج) ضد سرطان ريه هستند .
     در يک طرح تحقيقاتي در آمريکا براي کنترل عفونت هاي بيمارستاني که خطرناک ترين نوع عفونت مي باشد و حتي يک نوع باکتري که در مقابل چندين آنتي بيوتيک قوي مقاوم است و استاپ طلايي نام دارد در يک بيمارستان لوله کشي آب بيمارستان و ظرف هاي غذا را از مس درست کردند و ملاحظه شد که 95  درصد اين عفونت ها خوب شدند.
     آيا حکما که در دوران قديم يک استخر از مس ساخته اند نمي دانستند که مس ضد باکتري است ؟ در دوران قديم عشاير شب تا صبح شير را داخل ظرف مسي مي گذاشتند و صبح بدون جوشاندن مي خوردند مس تمام ميکرب ها را حتي تب مالت را هم از بين مي برد.
      غذا را در ظرف مسي درست کنيد ولي در ظرف مسي نگهداري نکنيد چون ممکن است که سبز رنگ است و اکسيد شده است وارد غذا شود ودر قديم به آن زنگار مي گفتند . در قديم نان را داخل ظرف مسي مي گذاشتند و نان تا چهار روز هم هيچ تغييري نمي کرد يعني قارچ و باکتري در آن نفوذ نکرده و حتي هواي داخل ظرف مس هم ضد عفوني    مي شود.   
     نيت ما از سفيد کرد مس اين است که قلع را به مردم بدهيم بخورند چون قلع باعث جلوگيري از سرطان مي کند . از قلع نمي شود قابلمه درست کرد چون نرم است و با سفيد کردن مس يک قابلمه قلعي داخل يک قابلمه مسي قرار       مي گيرد و وقتي غذا را به هم مي زنيم اين قلع داخل غذا مي شود و ما آن را مي خوريم. مس بايد با قلع خالص سفيد شود ولي بعضي ها از سرب به جاي قلع استفاده مي کنند که سرب سرطان زا است. 
     اگر داخل مس غذا درست کرديم هيچ مشکلي به وجود نمي آيد ولي بايد بعد درست کردن غذا و خاموش کردن گاز غذا را داخل قابلمه ديگر ريخت و نبايد غذا را در ظرف مسي نگهداري کرد .
     در داخل ظروف يکبار مصرف چيز داغ مثل چاي ، خورشت و غيره نريخت ولي مواد غذايي خنک اشکال ندارد . ظروف يکبار مصرف را قبل از مصرف يکبار بايد شست بعد مصرف کرد . براي آزمايش اگر داخل مقداري شير بدون نگهدارنده سه عدد ليوان يکبار مصرف را داخل آنها کنيم بيرون بياوريم شير مي بردو خراب مي شود و مشخص مي شود موقع درست کردن اين مواد مقداري از گرد مواد کارخانه روي آن مي ماند که با يکبارشستن اين مشکل حل مي شود . ظرف يکبار مصرف نوشابه ، آب معدني و غيره را مي توان دوباره مصرف کرد و هيچ مشکلي ندارد و اگر مي گويند استفاده نکنيد براي سود اقتصادي خودشان است.
     از ترکيب مس و قلع برنز بدست مي آيد . ازترکيب مس و روي هم برنج بدست مي آيد.
     بهترين ظرف براي درست کردن غذا چدن است که در حال حاظر چدن روسيه از همه مرغوب تر است و به بقيه چدن ها نمي توان اعتماد کرد . چدن باعث آزاد شدن يون آهن در غذا مي شود.آهن در غذا باعث تقويت مثانه و اعضاي تناسلي مي شود ورفع کم خوني هم مي شود. اگر ظرف طلا موجود باشدمقوي قلب ، دافع وحشت و ضعف را نيز ازبين مي برد . در قديم مي ترسيد و وحشت مي کرد تکه اي طلا را داخل آب مي انداختند و به او مي دادند و باعث رفع ترس مي شد. چون به يون طلا خيلي بدن ما احتياج ندارد شرعا نيز ظرف طلايي حرام شده است ولي بايد به فکر آن مقدارکم که خيلي هم براي بدن ضروري است باشيم. سماوري هم هست که از برنج و مقذاري کم طلا درست شده که به آن سماور مسوار مي گويند و در روسيه توليد مي شود .
     فايل هايي که روي غذاي آماده رستوران ها مي گذارند اشکال ندارد ولي نبايد غذا را با آن داخل فرگذاشت .
     در مورد مايکروفر چون از مرکز به بيرون غذا را گرم مي کند باعث سرطان زايي شدن غذا مي شود . 
     بهترين ظروف براي خوردن غذا به ترتيب اولويت : 1- چدني  2- چيني 3- آبگينه يا شيشه اي 4- لعابدار چيني نما (سفال است درست مثل چيني) 5- سنگي 6- برنجي 7- طلايي 8- نقره .
     بهترين ظروف براي درست کردن غذا به ترتيب اولويت : 1- چدن 2- مس قلع اندود 3- برنجي 4- سنگي    
     موقع درست کرد غذا حتما در آن را برداريد چون مواد سمي غذا همراه بخار از آن خارج مي شود و اگر درب غذا بگذاريم اين مواد سمي مجددا داخل غذا برمي گردد. بعد از خاموش کردن زير غذا سريعاً درب آن را بگذاريد خيلي خواص غذا خوب مي شود و اينجا برعکس مواد مغزي غذا از بين نمي رود و اين خود روشي خواص براي ساختن بعضي داروهاي گياهي است.    
     اگر در ظرف آلومينيوم غذا بخوريم آلومينيوم اجازه نمي دهد آهن به مغز استخوان برود و خون ساخته شود و باعث کم خوني مي شود . بعد از خوردن غذا در اين ظرفها و يا خوردن شربت آلومينيوم ام جي باعث کندي عقل و شعور    مي شود و به کليه ها هم صدمه مي زند . اين آلومينيوم هم باعث رسوخ در کليه ها مي شود . اين توطئه ي انگليسي ها بود که ظروف آلومينيوم را جانشين ظروف مسي کردند. روي يا زينک نيز غذاي فرماندهي مغز است اگر نباشد در کار مغز اختلال به وجود مي آيد .
     براي درست کردن برنج بهتر است وقتي دم مي کشد از دم کش که نوعي پارچه است و روي برنج مي گذارند استفاده کرد چون مواد سمي داخل برنج که با بخار خارج مي شود جذب پارچه مي شود



تعداد بازدید از این مطلب: 8907
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود